dc.contributor.author |
Горюнова, Марина Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-03T11:02:12Z |
|
dc.date.available |
2016-05-03T11:02:12Z |
|
dc.date.issued |
2016-05-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://194.44.12.92:8080/jspui/handle/123456789/1380 |
|
dc.description |
У статті здійснено спробу висвітлити категорію діалогу, яка спроможна найбільш достовірно та аргу
ментовано виявити відмінність драми та епосу. Родову специфіку функцій діалогу проаналізовано на прикладі
прозаїчного й драматургічного втілення одного сюжету одним автором: п’єса та повість «Аварія» швейцар
ського німецькомовного письменника Ф. Дюрренматта. Порівнюючи уривки з п’єси й повісті, виявлено різно-
функціональність діалогів, що визначає належність художнього твору до відповідного роду літератури. Діалог,
який автор подає в драматургічному чи епічному тексті, залежить від його естетичного задуму й спрямований
на створення певного художнього образу, складниками якого є добір художньо-виражальних засобів на лінг
вістичному та екстралінгвістичному рівнях. Досліджено особливості дієвої функції діалогу в драмі й ха-
рактеризуючо-описової в епосі. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Горюнова М. М. Родова специфіка художнього діалогу в епосі та драмі (на матеріалі творів Ф. Дюрренматта / М. М. Горюнова [стаття]//Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Сер. філол. науки. - №3. - Луцьк, 2015. - С. 134-139. |
ru_RU |
dc.language.iso |
uk |
ru_RU |
dc.subject |
драма, епос, автор, діалог, дієва функція діалогу, характеризуючо-описова функція діалогу. |
ru_RU |
dc.title |
Родова специфіка художнього діалогу в епосі та драмі (на матеріалі творів Ф. Дюрренматта) |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |