Факультети >
Фінансово-економічний >
Кафедра іноземних мов >
Наукові роботи співробітників >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://194.44.12.92:8080/jspui/handle/123456789/1380
|
Назва: | Родова специфіка художнього діалогу в епосі та драмі (на матеріалі творів Ф. Дюрренматта) |
Автори: | Горюнова, Марина Миколаївна |
Ключові слова: | драма, епос, автор, діалог, дієва функція діалогу, характеризуючо-описова функція діалогу. |
Дата публікації: | 3-тра-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Горюнова М. М. Родова специфіка художнього діалогу в епосі та драмі (на матеріалі творів Ф. Дюрренматта / М. М. Горюнова [стаття]//Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Сер. філол. науки. - №3. - Луцьк, 2015. - С. 134-139. |
Опис: | У статті здійснено спробу висвітлити категорію діалогу, яка спроможна найбільш достовірно та аргу
ментовано виявити відмінність драми та епосу. Родову специфіку функцій діалогу проаналізовано на прикладі
прозаїчного й драматургічного втілення одного сюжету одним автором: п’єса та повість «Аварія» швейцар
ського німецькомовного письменника Ф. Дюрренматта. Порівнюючи уривки з п’єси й повісті, виявлено різно-
функціональність діалогів, що визначає належність художнього твору до відповідного роду літератури. Діалог,
який автор подає в драматургічному чи епічному тексті, залежить від його естетичного задуму й спрямований
на створення певного художнього образу, складниками якого є добір художньо-виражальних засобів на лінг
вістичному та екстралінгвістичному рівнях. Досліджено особливості дієвої функції діалогу в драмі й ха-
рактеризуючо-описової в епосі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://194.44.12.92:8080/jspui/handle/123456789/1380 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи співробітників
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|